Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Αντικατάσταση φλάτζας και μεμβράνης καρμπυρατέρ στο DR

Για καιρό υπήρχε διαρροή βενζίνης από το καρμπυρατέρ του DR, με το πρόβλημα να έχει άμεση επίπτωση στην κατανάλωση βενζίνης η οποία ήταν κατά πολύ αυζημένη. Παρ' όλο που είχα πάει τη μηχανή στο συνεργείο και το πρόβλημα είχε σταματήσει για κανένα μήνα περίπου, η διαρροή είχε ξαναρχίσει. Χαρακτηριστικό είναι ότι κάποιες φορές που είχα αφήσει τη μηχανή παρκαρισμένη στο γκαράζ του φίλου Σταμάτη η διαρροή ήταν τόσο μεγάλη που είχε σχηματίσει κηλίδα στα πλακάκια. Η κατανάλωση είχε αυξηθεί στα 5-6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα την στιγμή που θα έπρεπε να κυμαίνεται γύρω στα 4,5 το πολύ. Κάνοντας μία βόλτα από τον Χαβελλά κατάφερα να βρω τη γνήσια φλάτζα και αποφάσισα με τη βοήθεια ενός φίλου να την αντικαταστήσω. Η τιμή της ήταν γύρω στα 7 ευρώ.





Μετά από λίγο καιρό, ξαφνικά, η απόδοση του DR έπεσε κατακόρυφα με αποτέλεσμα να μην επιταχύνει καθόλου και να μην ξεπερνά τα 60 - 70 χιλιόμετρα σε τελική ταχύτητα. Προσπάθησα να δω αν έφταιγε η ποιότητα βενζίνης, τα φίλτρα βενζίνης και αέρα, το μπουζί αλλά δεν υπήρξε καμία βελτίωση επομένως η μηχανή πήγε ξανά στο συνεργείο. Εκεί ο μηχανικός μου είπε ότι η μεμβράνη του καρμπυρατέρ ήταν σκισμένη. Ευτυχώς βρέθηκε ίδια μεμβράνη στην τιμή των 38 ευρώ και με την εργασία η όλη ζημιά ανήλθε στα 45 ευρώ. Εάν δεν βρισκόταν μεμβράνη θα είχα πραγματικά πρόβλημα καθώς δεν υπήρχε κάτι στα μεταχειρισμένα και ένα μεταχειρισμένο καρμπυρατέρα έκανε πάνω από 100 ευρώ.

11 σχόλια:

  1. Μάγκα είσαι ωραίος ότι καλό έχεις για το DR συνέχισε να το ανεβάζεις βοηθάς πολύ :) ...έχω και εγώ ένα DR 250S του '92 και βρήκα χρήσιμες τις πληροφορίες αν μπορείς να βάλεις και άλλα για το DR θα έσωνες ;) Συνέχισε έτσι...Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα ρε παίδες μήπως γνωρίζει κάποιος ποσο λάδι παίρνει το dr 250 κ πως τ μετράμε γιατι έχω χάσει τ μπάλα,τ ρίχνω λάδι κ από κάπου τ χανει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε μου καλημέρα. Δυστυχώς το DR έχει λίγο πιο περίπλοκο σύστημα μέτρησης λαδίου σε σχέση με τα άλλα μηχανάκια καθώς περνάει το λάδι μέσα από το σκελετό για να το ψύχει καλύτερα. Πολλοί οδηγοί αλλά και μάστορες δεν το γνωρίζουν καλά με αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις να βάζουν παραπάνω λάδι. Την έχω πατήσει και εγώ έτσι από μηχανικό και στο δρόμο το μηχανάκι μου έβγαζε λάδι από παντού. Λοιπόν για μια σωστή μέτρηση πρέπει να ακολουθήσεις την εξής διαδικασία:

    1)Κάνε μια καλή βόλτα ώστε να ζεσταθεί το μηχανάκι
    2)Αφού σβήσεις τη μηχανή, μέτρησε 5 λεπτά με το ρολόι
    3)Κλασσικά κρατάς τη μηχανή κάθετα, βγάζεις την τάπα και την καθαρίζεις. Την ξαναβυθίζεις όσο πιο κάθετα γίνεται (σε σχέση με τη βάση της) χωρίς όμως να τη βιδώσεις. Έτσι θα έχεις μία σωστή μέτρηση.

    Αν χρειαστεί να συμπληρώσεις λάδι, βάζεις λίγο και ξανακάνεις όλη τη διαδικασία. Μην περιμένεις να βάλεις λάδι και βυθίζοντας αμέσως μετά τη ράβδο να πάρεις μέτρηση.

    Από την εμπειρία μου σε κρύο καιρό μπορείς να πάρεις μέτρηση και σε λιγότερο χρόνο αφού σβήσεις τη μηχανή, 3 λεπτά περίπου. Αντίστοιχα σε ζεστό καιρό ίσως χρειαστεί να περιμένεις λίγο παραπάνω.

    Ελπίζω να βοήθησα, για ότι άλλο χρειαστείς πές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Κώστα σε ευχαριστώ αλλα δεν με πρόλαβες,δυστηχώς νόμιζε ο μηχανικός μ επειδή δεν ήξερε οπως είπες ότι έχει κάποιο θέμα στην τρόμπα τ κ έτσι άνοιξα όλο το μοτερ με αποτέλεσμα να δώσω αρκετά λεφτα χωρις λόγο....τωρα έχω θέμα με τ καρμπυλατερ κ οπως καταλαβα θελει μεμβράνη,να μου πείτε κ εσείς βέβαια αν ξέρετε,για αρχή έχανε από την κούπα που ηταν τ λαστιχακι το αντικαταστησα με φλατζουλα κ έφτιαξε είχε ομως κ θέμα με τ ρελαντί και με το ξεκίνημα της μηχανής δηλ δεν έπαιρνε εύκολα μπρος,κάποια στιγμη έφτιαξε για ένα μήνα αλλα τωρα ειναι χειρότερο κ από πριν,τι να κανω;;;; η μεμβράνη ειναι;;;; πλκ αν ναι που μπορώ να την βρω;;;;; ευχαριστώ εκ των προτέρων....

      Διαγραφή
  4. Κοίτα μπορεί να είναι και μεμβράνη. Είναι εύκολο να το διαπιστώσεις αν λύσεις το πάνω μέρος του καρμπυρατέρ. Θα ψάξω να βρω φωτογραφίες που έχω βγάλει τη συσκευασία της μεμβράνης όπου φαίνεται και ο αριθμός σειράς για να τη βρείς πιο εύκολα στην περίπτωση που τη χρειαστείς. Επίσης αν χρειάζεσαι συμβουλές για μηχανικό μπορώ επίσης να βοηθησω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορείς να μας πεις ποιο μοντέλο καρμπυρατέρ φοράει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα, ψάχνω τη μεμβράνη αυτή που μπορώ να τη βρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, συγγνώμη για την καθυστέρημένη απάντηση, τώρα επαζωντάνεψα το Blog, μπορείς σίγουρα να τη βρείς στο Χαβελλά Τροφωνίου 18, Αθήνα. Τελευταία είμαι σε αναζήτηση και άλλων πηγών ανταλλακτικών.

      Διαγραφή
  7. Γεια σας παιδια, ανακαλυψα το blog.
    Εχω ενα dr250 εισαγωγης 92 μοντέλο νομιζω.
    Κοιταω να συμμαζεψω, εζω κσι εγω διαρροη απο το καρμπυρατερ, νπορει να ειναι απο κσπου αλλου και όχι απο την κατω φλατζα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γεια σας....ειμαι κι εγω drακιας ,βρηκα πολυ χρησιμα πραγματα εδω....ψαχνω για καποια ανταλακτικα και ισως ειναι ευκαιρια να ζωντανεψουμε αυτο το forum.ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γειά σας.....
    Διακενα βαλβίδων dr 250s ξέρουμε?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή