Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Χρήσιμα Links για ξεκίνημα

Suzuki DR 250S



Λόγω του γεγονότος ότι στη χώρα μας το DR δεν ήρθε ποτέ ως επίσημη εισαγωγή αλλά κυρίως διατέθηκε από διατέθηκε από ανεξάρτητες εισαγωγές δεν υπάρχουν πολλοί κάτοχοι και υλικό στα ελληνικά. Γι΄αυτό κύρια πηγή πληροφοριών αποτελούν τα ξένα site. Και εκεί όμως πλέον δεν είναι εύκολο να αντλήσουμε εύκολα πληροφορίες καθώς δεν αποτέλεσε μια μοτοσυκλέτα με μαζικό αριθμό πωλήσεων. Παρ' όλα αυτά ο ιστός είναι μεγάλος και όποιος ψάχνει πάντα κάτι θα βρεί!

Ξεκινώντας αυτή την προσπάθεια και έπειτα από μια καλή έρευνα στο δίκτυο σας παραθέτω μερικά χρήσιμα Links προς εξέταση:


Από Adventure Driver (http://www.advrider.com)

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=174648
Thread με πολλές φωτογραφίες από ταξίδια και μετατροπές του Suzuki DR 250/350


http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=93572&highlight=crossing+mexico+dr350
Διασχίζοντας το Μέξικο με ένα Suzuki DR 350S


http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=126036
Εκδρομή στην κοιλάδα του θανάτου με Suzuki DR φτιαγμένο.


http://advrider.com/forums/showthread.php?t=230695
Thread αφιερωμένο στο Suzuki DR 350 με πολλές μετατροπές. Το 350S είναι σχεδόν ολόιδιο με το 250S και πολλές ιδέες εφαρμόζονται το ίδιο και στα δύο μηχανάκια.


Διάφορες άλλες πηγές:

Ντεπόζιτα στύλ Dakar για το Suzuki DR:

http://www.enduro-manufaktur.ch/index.html

To καρμπυρατέρ του DR λυμένο:

http://www.mikuni.com/pdf/tm33.pdf

Ανταλλακτικά για το Suzuki DR

http://www.kientech.com/

To manual για το Suzuki DR 250S (μαζί με το 350S) Πρόκειται πραγματικά για χρήσιμη πηγή πληροφοριών γύρω από τη μοτοσυκλέτα γραμμένη όχι από την κατασκευάστρια εταιρία αλλά από μηχανικούς οι οποίοι δείχνουν αναλυτικά την αποσυναρμολόγηση, συντήρηση και επισκευή κάθε μέρους της μοτοσυκλέτας.

http://www.filecrop.com/suzuki-dr-250-manual.html (κατά προτίμηση επιλέξτε μία από τις δύο πρώτες επιλογές)

καλή πλοήγηση και έπεται συνέχεια!

11 σχόλια:

  1. mou aresei para polli to bloc sou sunxaritiria kali doulia :)
    exw ena dr 250s to opoio xriazete kefali an mporeis na me kateuthineis kapou giati den briskw pou thena exoun xalasi ta edrana fisika exoun paramorfopiithi kai oi balbides

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε μου καλημέρα, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, η άποψη μου είναι να βρείς μια μεταχειρισμένη κεφαλή την οποία θα δει ένας μηχανικός και να την βάλεις πάνω. Πιστεύω είναι η πιο φθηνή λύση και έχω δει να πωλούνται στο car.gr κατά καιρούς. Τώρα αν θέλεις ανταλλακτικά ξέρω δύο μαγαζιά τα οποία έχουν πολλά πράγματα για το Dr, αν θέλεις σου δίνω περισσότερες πληροφορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα ψαχνω πραγματα απο dr 250s πλαστικα και αλλα αν ξερεις κατι να με κατευθηνεις μπραβο για την σελιδα συνεχισε ετσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου φίλε, έχεις κοιτάξει στο car.gr ? Κατά καιρούς μπορείς να βρείς αρκετά πράγματα. Για τα υπόλοιπα στείλε μου ένα e-mail, είναι δύο μαγαζιά που πουλάνε ανταλλακτικά κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σας. Έχω το suzuki dr 250 shc με το upside down. Επειδή ψάχνω για διάφορα ανταλλακτικά, έχει κανείς ιδέα πώς μπορώ να είμαι σίγουρη ότι τα ανταλλακτικά που βρίσκω ταιριάζουν στο δικό μου; Είναι εισαγωγής, με 1η άδεια στην Ελλάδα το 1998 και του εξωτερικού μάλλον 1995 μοντέλο. Υπάρχει κάποιο σάιτ που δίδει κωδικούς ανταλλακτικών ή compatibility ανταλλακτικών στα διάφορα μοντέλα; Ευχαριστώ
    Καλλιόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Καλλιόπη, δεν γνωρίζω κάποιο τέτοιο σάιτ, πιστεύω όμως ότι αν πας στα δύο μαγαζιά που υπάρχουν (τουλάχιστον αυτά που ξέρω εγώ) μπορούν να σου πουν αν φοράει ίδια ανταλλακτικά με τα παλαιότερα μοντέλα. Απ όσο θυμάμαι το μόνο που αλλάζει στο SHC είναι το ότι είχε ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση, σε όλα τα υπόλοιπα πρέπει να είναι το ίδιο με το δικό μου και τα προηγούμενα.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα φίλε, καλή χρονιά.
    έχω το suzuki dr250. Είμαι στην διαδικασία να το φτιάξω γιατί έχει πολλά προβλήματα. Μετά απο πολύ ψάξιμο έπεσα πάνω στο blog σου. Πολύ καλή δουλειά! Αυτό που ήθελα να σε ρωτήσω είναι ότι το πιο σημαντικό πρόβλημα στο μηχανάκι είναι ότι δεν έχει καθόλου αμορτισέρ πίσω. Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις για ανταλλακτικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλε μου και καλή χρονιά. Όταν λες δεν έχει καθόλου εννοείς ότι δεν υπάρχει ή ότι έχει καταστραφεί τελείως; Αν υπάρχει αλλά έχει πρόβλημα, μπορείς να δεις μήπως γίνεται σέρβις, υπάρχει ένα μαγαζί στους Αμπελόκηπους που κάνει καλές επισκευές σε αμορτισέρ. Αν δεν υπάρχει καν τότε η άποψη μου είναι να ψάξεις σε μία μάντρα ή στο car.gr να βρείς ένα μεταχειρισμένο σε ικανοποιητική κατάσταση. Για καινούριο δεν νομίζω ότι συμφέρει πάντως.

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα! Έχω κι εγώ ένα dr 250 του 1990.
    Θέλω να πω ότι η δουλειά σου στο blog είναι πολύ καλή και μας βοηθά όλους όσους έχουμε αυτά τα μηχανάκια!
    Το πρόβλημά μου είναι το γνωστό... φθορά στις βαλβίδες εξαγωγής. Στο car αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποια κεφαλή, οπότε θα ήθελα να μου πεις για αυτά τα δύο μαγαζιά μεταχειρισμένων ανταλλακτικών που αναφέρεις πιο πάνω μήπως βρω κάτι.
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ψάχνω να βρω κεφάλι από dr350s ξέρει κανείς πού υπάρχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σας εχω ενα dr 250 s και θελω να μαθω αν γινετε να βαλω πιστονι απο 350 s και φλαντζες επισης γιατι δεν βρισκω

    ΑπάντησηΔιαγραφή