Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Διακοπές με το DR


Vac DR 250 5




Οι πρώτες μου διακοπές με μοτοσυκλέτα ήταν το καλοκαίρι του 2008. Τότε δεν είχα μοτοσυκλέτα στην Αθήνα καθώς χρησιμοποιούσα τα μέσα για τις μεταφορές μου. Το DR ήταν στη Σκόπελο και το χρησιμοποιούσα στις διακοπές Χριστουγέννων, Πάσχα και καλοκαιριού.
Η διαδρομή λοιπόν θα ήταν αναχώρηση από το χωριό μου τη Γλώσσα οδικώς προς τη χώρα και από εκεί με πλοίο στην Κύμη. Στη συνέχεια οδικώς στην Ερέτρια και διαμονή εκεί για κάποιες μέρες. Μία από τις ημέρες που θα έμενα εκεί θα πήγαινα μέσω Χαλκίδας στην Αθήνα και θα επέστρεφα μέσω Ωρωπού στην Ερέτρια.


Vac DR 250

Vac DR 250 (3)

Vac DR 250 (2)

Φωτογραφίες έξω από το σπίτι μου πριν ξεκινήσω.


Έφευγα Πέμπτη 17 Ιουλίου και θα γύρναγα πίσω την Τρίτη. Ετοίμασα το DR, έλεγξα λάδια (πήρα και μερικά μαζί στη μπαγκαζιέρα), έβαλα αέρα στα λάστιχα, γέμισα ντεπόζιτο, φόρεσα την ολοκαίνουρια καλοκαιρινή στολή BMW που μου είχε χαρίσει ένας καλός φίλος και ξεκίνησα.
Το καράβι έφευγε στις 2 η ώρα από το λιμάνι της Σκοπέλου και έκανε τρεις ώρες και κάτι για την Κύμη. Ήταν η πρώτη φορά που πήγαινα στην Κύμη και είχα χρόνο για μια κοντινή βόλτα. Το καράβι σε άφηνε στο λιμάνι και η χώρα απείχε περίπου 4 χιλιόμετρα από εκεί. Ανέβηκα στην πόλη, έκανα μια βόλτα στους δρόμους της και επέστρεψα στην παραλία για να κινηθώ προς Ερέτρια. Είχα 62 χιλιόμετρα μπροστά μου, ο καιρός ήταν πολύ καλός με λίγη ζέστη και η διαδρομή αρκετά ευχάριστη. Λίγο μετά το Αλιβέρι με προσπέρασαν ένα Tiger και ένα Fazer που πήγαιναν βόλτα, θυμάμαι ότι άνοιξα λίγο στα 110-120 για να τους φτάσω αλλά μάταια! Κινήθηκα παραλιακά περνώντας την Αμάρυνθο και κατά τις 19.30 έφτασα στην Ερέτρια. Πήγα στο ξενοδοχείο και μετά έξω για διασκέδαση μέχρι το πρωί.
Τι υπόλοιπες μέρες έκανα μικρές βόλτες σε κοντινές παραλίες και στους γύρω οικισμούς.
Το Σάββατο πήγα Αθήνα μέσω Χαλκίδας. Έκανα μια στάση στη Χαλκίδα και στη συνέχεια έφυγα για την Αθήνα. Ήταν η πρώτη φορά που κατέβαζα το DR στην Αθήνα. Κατακαλόκαιρο, με μπόλικη ζέστη τα χρειάστηκα! Αφού ψώνισα και πήρα μερικά πράγματα από το σπίτι μου επέστρεψα στην εθνική με κατεύθυνση προς Ωρωπό. Από εκεί επιβιβάστηκα στο καραβάκι και σε 25 λεπτά έφτασα στην Ερέτρια.
Την Τρίτη το πρωί κατά τις 8.15 ξεκίνησα το ταξίδι της επιστροφής για Κύμη. Το πλοίο έφευγε στις 10.30. Έφτασα αρκετά νωρίτερα επιβιβάστηκα και έριξα έναν καλό ύπνο μέχρι τη Σκόπελο. Από εκεί οδήγησα τα τελευταία 27 χιλιόμετρα και έφτασα ασφαλής στο σπίτι μου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου