Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Βόλτα με το DR Καθαρά Δευτέρα

Kathara_Deutera_Eretria (5)

Το 2010 είχαν έρθει έτσι τα πράγματα με τις απόκριες να πέφτουν μέσα στην εξεταστική και δεν είχα κανονίσει κάποια εξόρμηση σε κάποιον συνηθισμένο αποκριάτικο ή φοιτητικό προορισμό. Απ' ότι φαινόταν θα έμενα Αθήνα αν και οι περισσότεροι φίλοι μου είχαν φύγει από την πόλη. Τελικά δεν άντεξα και εγώ και Κυριακή πρωί αποφάσισα να κάνω μια βόλτα με το DR προς Ερέτρια μεριά, όπου βρίσκονταν πολλοί φίλοι.
Ήταν Κυριακή 14 Φεβρουαρίου. Γέμισα το ντεπόζιτο, έκανα τους απαραίτητους ελέγχους και ξεκίνησα κατά τις τέσσερις το απόγευμα. Βγήκα στην Αθηνών - Λαμίας και κατευθύνθηκα προς Ωρωπό. Ο καιρός ήταν καλός, ούτε ζέστη ούτε κρύο παρ' ότι ήταν Φλεβάρης. Έφτασα στον Ωρωπό και μπήκα στο καραβάκι για να περάσω απέναντι. Μετά από 25- 30 λεπτά περίπου ήμουν στην Ερέτρια. Θα έμενα στο ξενοδοχείο Sunrise. Αφού άφησα τα πράγματα μου έβαλα την απαραίτητη αποκριάτικη περιβολή και κατηφόρισα για να συναντήσω τον υπόλοιπο κόσμο. Το βράδυ κύλισε όμορφα με καλή παρέα και γέλιο. Κλασσικά πήγα για ύπνο νωρίς το πρωί.
Το πρωί σηκώθηκα κατά τις 11 καθώς έπρεπε να παραδώσω το δωμάτιο στις 12. Ετοίμασα τα πράγματα μου και ξεκίνησα να κάνω μια βόλτα στις γύρω από την πόλη περιοχές πριν φύγω για Αθήνα. Ο καιρός συνέχιζε να είναι καλός και ο λαός είχε βγει έξω για το πατροπαράδοτο έθιμο του χαρταετού.

Kathara_Deutera_Eretria


Kathara_Deutera_Eretria (2)

Kathara_Deutera_Eretria (3)

Kathara_Deutera_Eretria (4)

Kathara_Deutera_Eretria (6)

Kathara_Deutera_Eretria (7)

Kathara_Deutera_Eretria (9)

Kathara_Deutera_Eretria (10)

Kathara_Deutera_Eretria (11)

Kathara_Deutera_Eretria (12)

Kathara_Deutera_Eretria (13)

Kathara_Deutera_Eretria (14)

Kathara_Deutera_Eretria (15)

Kathara_Deutera_Eretria (16)

Kathara_Deutera_Eretria (17)

Kathara_Deutera_Eretria (18)

Kathara_Deutera_Eretria (21)

Kathara_Deutera_Eretria (22)

Kathara_Deutera_Eretria (23)

Kathara_Deutera_Eretria (24)


Αφού τελείωσα τη βόλτα μου και ήπια τον καφέ μου συνάντησα τους υπόλοιπους φίλους που έτρωγαν τους μεζέδες τις ημέρας σε ένα ουζερί στον πεζόδρομο της πόλης. Έφυγα από εκεί κατά τις 3, παίρνοντας το καραβάκι της επιστροφής για Ωρωπό. Από εκεί πήρα το δρόμο που βγαίνει στην Αθηνών - Λαμίας μέσω Μαλακάσας. Το συνηθίζω να κατεβαίνω στον Ωρωπό μέσω Μαρκοπούλου και να ανεβαίνω μέσω Μαλακάσας. Βγαίνοντας στην εθνική κράτησα μία ταχύτητα 90-110 και μετά από μισή ώρα περίπου ήμουν σπίτι μου. Η βραδιά συνεχίστηκε με διάβασμα για την εξεταστική!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου